Naslovna
Vesti
Analize
Projekti
Publikacije
Publikacije
Istraživanja
Saopštenja
Obuke i treninzi
Video
CEPROM u medijima
Profesionalizacija medija
Medijska pismenost
Preduzetničko novinarstvo
Mediji i digitalno doba
Medijska etika
Pretraga
subota, decembar 7, 2024
O nama
Impressum
Kontakt
CEPROM
Naslovna
Vesti
Marko Nedeljković: Publika želi nove formate
Izazovi rada u lokalnim medijima: Neizvesnost projektnog sufinansiranja, autocenzura i pritisci
Marko Nedeljković: Transformacija medijskog biznisa u digitalnom dobu
INTERVJU Veljko Lalić: „Velike priče” su sa više od 7000 pretplatnika već postale uspešan projekat
Fabio Napoli (Corriere della Sera): Pretplate su budućnost onlajn medija i ključni izvor njihove nezavisnosti (VIDEO INTERVJU)
Analize
Projekti
Publikacije
Publikacije
Istraživanja
Saopštenja
Obuke i treninzi
Video
CEPROM u medijima
Profesionalizacija medija
Medijska pismenost
Preduzetničko novinarstvo
Mediji i digitalno doba
Medijska etika
Analize
CEPROM u medijima
Mediji i digitalno doba
Medijska etika
Medijska pismenost
Nekategorizovano
Obuke i treninzi
Preduzetničko novinarstvo
Profesionalizacija medija
Projekti
Publikacije, istraživanja i saopštenja
Vesti
Video
Nasumično
Poslednje
Istaknute objave
Najpopularnije objave
Popularno u poslednjih 7 dana
Po oceni
Nasumično
INTERVJU Veljko Lalić: „Velike priče” su sa više od 7000 pretplatnika već postale uspešan projekat
Marko Nedeljković
-
11/03/2024
0
Prikriveno oglašavanje na internetu cveta zbog nekažnjavanja svakodnevnih prekršaja
CEPROM
-
29/12/2021
0
Novinarstvo u defanzivi: Kada novinari posao prepuste korisnicima društvenih mreža
CEPROM
-
20/12/2021
0
Ko su ljudi koji bi plaćali pretplate na onlajn medije u Srbiji
CEPROM
-
27/12/2023
0
Namerne lažne vesti sve brojnije, ekspanzija tek sledi
CEPROM
-
28/12/2021
0
Mediji i digitalno doba
Naslovna
Mediji i digitalno doba
Mediji i digitalno doba
Fabio Napoli (Corriere della Sera): Pretplate su budućnost onlajn medija i...
Marko Nedeljković
-
31/01/2024
0
Mediji i digitalno doba
Nepoverenje i nekvalitetan sadržaj najveće prepreke za uvođenje pretplate na onlajn...
CEPROM
-
11/12/2023
0
Mediji i digitalno doba
Mediji sve nepouzdaniji, publika mora da „filtrira” vesti
CEPROM
-
18/12/2021
0
Mediji i digitalno doba
Novinarstvo u defanzivi: Kada novinari posao prepuste korisnicima društvenih mreža
CEPROM
-
20/12/2021
0
Mediji i digitalno doba
Klik brži od pameti: Kako nas klikbejt naslovi varaju iz dana...
CEPROM
-
05/12/2021
0
Najčitanije
Kako društvene mreže utiču na depresiju kod mladih
01/12/2020
Obuka za profesionalno i odgovorno izveštavanje o deci
15/03/2019
Kvalitetno novinarstvo i ekskluzivan sadržaj ključni za pretplate na onlajn medije...
25/12/2023
Medijski ratovi sve više ugrožavaju dijalog i toleranciju u Srbiji
27/12/2019
Marko Nedeljković u Danu uživo na N1: Uvođenje pretplate na onlajn...
13/11/2023