Naslovna
Vesti
Analize
Projekti
Publikacije
Publikacije
Istraživanja
Saopštenja
Obuke i treninzi
Video
CEPROM u medijima
Profesionalizacija medija
Medijska pismenost
Preduzetničko novinarstvo
Mediji i digitalno doba
Medijska etika
Pretraga
subota, decembar 7, 2024
O nama
Impressum
Kontakt
CEPROM
Naslovna
Vesti
Marko Nedeljković: Publika želi nove formate
Izazovi rada u lokalnim medijima: Neizvesnost projektnog sufinansiranja, autocenzura i pritisci
Marko Nedeljković: Transformacija medijskog biznisa u digitalnom dobu
INTERVJU Veljko Lalić: „Velike priče” su sa više od 7000 pretplatnika već postale uspešan projekat
Fabio Napoli (Corriere della Sera): Pretplate su budućnost onlajn medija i ključni izvor njihove nezavisnosti (VIDEO INTERVJU)
Analize
Projekti
Publikacije
Publikacije
Istraživanja
Saopštenja
Obuke i treninzi
Video
CEPROM u medijima
Profesionalizacija medija
Medijska pismenost
Preduzetničko novinarstvo
Mediji i digitalno doba
Medijska etika
Analize
CEPROM u medijima
Mediji i digitalno doba
Medijska etika
Medijska pismenost
Nekategorizovano
Obuke i treninzi
Preduzetničko novinarstvo
Profesionalizacija medija
Projekti
Publikacije, istraživanja i saopštenja
Vesti
Video
Poslednje
Poslednje
Istaknute objave
Najpopularnije objave
Popularno u poslednjih 7 dana
Po oceni
Nasumično
Kvalitetno novinarstvo i ekskluzivan sadržaj ključni za pretplate na onlajn medije u Srbiji
CEPROM
-
25/12/2023
0
Novinarka Ljiljana Bukvić dobitnica nagrade “Cvet jednakosti” za tekst u okviru CEPROM projekta
CEPROM
-
16/03/2020
0
Panel diskusija “Jezik senzacionalizma, agresivnosti i mržnje u medijima u Srbiji 2019.”
CEPROM
-
25/12/2019
0
Medijska scena kao bure baruta
CEPROM
-
13/12/2019
0
Ko je u Srbiji nadležan za borbu protiv govora mržnje u medijima?
CEPROM
-
23/11/2019
0
Profesionalizacija medija
Naslovna
Profesionalizacija medija
Profesionalizacija medija
Medijska realnost Srbije: Agresivnost, senzacionalizam i mržnja
CEPROM
-
16/11/2019
14
Profesionalizacija medija
Nevidljivi građani – predrasude i diskriminacija kao odraz stanja jednog društva
CEPROM
-
15/10/2019
1
Profesionalizacija medija
Komunikativna agresija – kako jezik agresivnosti i senzacionalistički narativi utiču na...
CEPROM
-
01/10/2019
0
Profesionalizacija medija
Deca u medijskom ogledalu
CEPROM
-
15/03/2019
0
Najčitanije
Nepoverenje i nekvalitetan sadržaj najveće prepreke za uvođenje pretplate na onlajn...
11/12/2023
INTERVJU Veljko Lalić: „Velike priče” su sa više od 7000 pretplatnika...
11/03/2024
Zanimanja koja su imuna na korona krizu
26/12/2020
Preduzetničko novinarstvo – kako uspostaviti model finansijske održivosti medija u digitalnom...
30/04/2019
Marko Nedeljković na TV Prva: Kakav je uticaj negativnih vesti i...
28/01/2024