Naslovna
Vesti
Analize
Projekti
Publikacije
Publikacije
Istraživanja
Saopštenja
Obuke i treninzi
Video
CEPROM u medijima
Profesionalizacija medija
Medijska pismenost
Preduzetničko novinarstvo
Mediji i digitalno doba
Medijska etika
Pretraga
ponedeljak, septembar 15, 2025
O nama
Impressum
Kontakt
CEPROM
Naslovna
Vesti
Medijska slika dece u Srbiji 2025: Kako domaći mediji izveštavaju o deci i koji su najčešći problemi, nedoumice i izazovi
Poziv novinarima i urednicima da učestvuju u istraživanju o upotrebi veštačke inteligencije u medijima u Srbiji
Digitalna transformacija medija u Francuskoj: Inovacije, nove medijske forme i transformacija biznisa
Marko Nedeljković za FoNet: Personalizacija manipulacije i lažnih vesti
Marko Nedeljković za Newsmax: I profesionalno novinarstvo će profitirati od pobede Trampa
Analize
Projekti
Publikacije
Publikacije
Istraživanja
Saopštenja
Obuke i treninzi
Video
CEPROM u medijima
Profesionalizacija medija
Medijska pismenost
Preduzetničko novinarstvo
Mediji i digitalno doba
Medijska etika
Analize
CEPROM u medijima
Mediji i digitalno doba
Medijska etika
Medijska pismenost
Nekategorizovano
Obuke i treninzi
Preduzetničko novinarstvo
Profesionalizacija medija
Projekti
Publikacije, istraživanja i saopštenja
Vesti
Video
Nasumično
Poslednje
Istaknute objave
Najpopularnije objave
Popularno u poslednjih 7 dana
Po oceni
Nasumično
Medijska realnost Srbije 2024: Agresivnost, senzacionalizam i mržnja u porastu
CEPROM
-
18/12/2024
0
Medijski ratovi sve više ugrožavaju dijalog i toleranciju u Srbiji
CEPROM
-
27/12/2019
1
Medijska pismenost kao lek za dezinformisanje i manipulaciju
CEPROM
-
25/12/2019
0
Kako mediji dovode do podela u društvu
CEPROM
-
21/12/2019
0
Prikriveno oglašavanje na internetu cveta zbog nekažnjavanja svakodnevnih prekršaja
CEPROM
-
29/12/2021
0
Medijska pismenost
Naslovna
Medijska pismenost
Medijska pismenost
Namerne lažne vesti sve brojnije, ekspanzija tek sledi
CEPROM
-
28/12/2021
0
Medijska pismenost
Novinarstvo u defanzivi: Kada novinari posao prepuste korisnicima društvenih mreža
CEPROM
-
20/12/2021
0
Medijska pismenost
INTERVJU Tomaš Bela (Denník N): Pretplate na onlajn medije neminovno dolaze...
Marko Nedeljković
-
26/12/2023
0
Medijska pismenost
Kako mediji dovode do podela u društvu
CEPROM
-
21/12/2019
0
Medijska pismenost
Klik brži od pameti: Kako nas klikbejt naslovi varaju iz dana...
CEPROM
-
05/12/2021
0
Medijska pismenost
Za profesionalno i odgovorno izveštavanje o deci
CEPROM
-
15/03/2019
0
Medijska pismenost
Medijska pismenost kao lek za dezinformisanje i manipulaciju
CEPROM
-
25/12/2019
0
Najčitanije
Agresivna komunikacija na internetu je ogledalo našeg društva
30/12/2020
Digitalna transformacija medija u Francuskoj: Inovacije, nove medijske forme i transformacija...
31/01/2025
Medijska realnost Srbije: Agresivnost, senzacionalizam i mržnja
16/11/2019
Kvalitetno novinarstvo i ekskluzivan sadržaj ključni za pretplate na onlajn medije...
25/12/2023
Agresivne onlajn rasprave podstiču podele u društvu
19/10/2020