Naslovna
Vesti
Analize
Projekti
Publikacije
Publikacije
Istraživanja
Saopštenja
Obuke i treninzi
Video
CEPROM u medijima
Profesionalizacija medija
Medijska pismenost
Preduzetničko novinarstvo
Mediji i digitalno doba
Medijska etika
Pretraga
petak, avgust 15, 2025
O nama
Impressum
Kontakt
CEPROM
Naslovna
Vesti
Poziv novinarima i urednicima da učestvuju u istraživanju o upotrebi veštačke inteligencije u medijima u Srbiji
Digitalna transformacija medija u Francuskoj: Inovacije, nove medijske forme i transformacija biznisa
Marko Nedeljković za FoNet: Personalizacija manipulacije i lažnih vesti
Marko Nedeljković za Newsmax: I profesionalno novinarstvo će profitirati od pobede Trampa
Militarizacija izveštavanja osnažuje podele u društvu
Analize
Projekti
Publikacije
Publikacije
Istraživanja
Saopštenja
Obuke i treninzi
Video
CEPROM u medijima
Profesionalizacija medija
Medijska pismenost
Preduzetničko novinarstvo
Mediji i digitalno doba
Medijska etika
Analize
CEPROM u medijima
Mediji i digitalno doba
Medijska etika
Medijska pismenost
Nekategorizovano
Obuke i treninzi
Preduzetničko novinarstvo
Profesionalizacija medija
Projekti
Publikacije, istraživanja i saopštenja
Vesti
Video
Poslednje
Poslednje
Istaknute objave
Najpopularnije objave
Popularno u poslednjih 7 dana
Po oceni
Nasumično
Poziv novinarima i urednicima da učestvuju u istraživanju o upotrebi veštačke inteligencije u medijima u Srbiji
CEPROM
-
06/08/2025
0
Digitalna transformacija medija u Francuskoj: Inovacije, nove medijske forme i transformacija biznisa
CEPROM
-
31/01/2025
0
Marko Nedeljković za FoNet: Personalizacija manipulacije i lažnih vesti
CEPROM
-
17/01/2025
0
Marko Nedeljković za Newsmax: I profesionalno novinarstvo će profitirati od pobede Trampa
CEPROM
-
16/01/2025
0
Militarizacija izveštavanja osnažuje podele u društvu
CEPROM
-
22/12/2024
0
Vesti
Naslovna
Vesti
Vesti
Komunikativna agresija prenosi se iz medija u društvo
CEPROM
-
20/12/2024
0
Vesti
Medijska realnost Srbije 2024: Agresivnost, senzacionalizam i mržnja u porastu
CEPROM
-
18/12/2024
0
Vesti
Marko Nedeljković: Publika želi nove formate
CEPROM
-
20/10/2024
0
Vesti
Izazovi rada u lokalnim medijima: Neizvesnost projektnog sufinansiranja, autocenzura i pritisci
CEPROM
-
23/07/2024
0
Vesti
Marko Nedeljković: Transformacija medijskog biznisa u digitalnom dobu
CEPROM
-
01/06/2024
0
Vesti
INTERVJU Veljko Lalić: „Velike priče” su sa više od 7000 pretplatnika...
Marko Nedeljković
-
11/03/2024
0
Vesti
Fabio Napoli (Corriere della Sera): Pretplate su budućnost onlajn medija i...
Marko Nedeljković
-
31/01/2024
0
Vesti
INTERVJU Tomaš Bela (Denník N): Pretplate na onlajn medije neminovno dolaze...
Marko Nedeljković
-
26/12/2023
0
Vesti
Kvalitetno novinarstvo i ekskluzivan sadržaj ključni za pretplate na onlajn medije...
CEPROM
-
25/12/2023
0
Vesti
Nepoverenje i nekvalitetan sadržaj najveće prepreke za uvođenje pretplate na onlajn...
CEPROM
-
11/12/2023
0
1
2
3
...
5
Stranica 1 od ukupno 5
Najčitanije
Kako društvene mreže utiču na depresiju kod mladih
01/12/2020
Medijska realnost Srbije 2024: Agresivnost, senzacionalizam i mržnja u porastu
18/12/2024
Obuka za profesionalno i odgovorno izveštavanje o deci
15/03/2019
Poziv na obuku za biznis modele i monetizaciju sadržaja onlajn medija
01/12/2023
Medijski ratovi sve više ugrožavaju dijalog i toleranciju u Srbiji
27/12/2019