Naslovna
Vesti
Analize
Projekti
Publikacije
Publikacije
Istraživanja
Saopštenja
Obuke i treninzi
Video
CEPROM u medijima
Profesionalizacija medija
Medijska pismenost
Preduzetničko novinarstvo
Mediji i digitalno doba
Medijska etika
Pretraga
nedelja, septembar 14, 2025
O nama
Impressum
Kontakt
CEPROM
Naslovna
Vesti
Medijska slika dece u Srbiji 2025: Kako domaći mediji izveštavaju o deci i koji su najčešći problemi, nedoumice i izazovi
Poziv novinarima i urednicima da učestvuju u istraživanju o upotrebi veštačke inteligencije u medijima u Srbiji
Digitalna transformacija medija u Francuskoj: Inovacije, nove medijske forme i transformacija biznisa
Marko Nedeljković za FoNet: Personalizacija manipulacije i lažnih vesti
Marko Nedeljković za Newsmax: I profesionalno novinarstvo će profitirati od pobede Trampa
Analize
Projekti
Publikacije
Publikacije
Istraživanja
Saopštenja
Obuke i treninzi
Video
CEPROM u medijima
Profesionalizacija medija
Medijska pismenost
Preduzetničko novinarstvo
Mediji i digitalno doba
Medijska etika
Analize
CEPROM u medijima
Mediji i digitalno doba
Medijska etika
Medijska pismenost
Nekategorizovano
Obuke i treninzi
Preduzetničko novinarstvo
Profesionalizacija medija
Projekti
Publikacije, istraživanja i saopštenja
Vesti
Video
Nasumično
Poslednje
Istaknute objave
Najpopularnije objave
Popularno u poslednjih 7 dana
Po oceni
Nasumično
Preduzetničko novinarstvo – kako uspostaviti model finansijske održivosti medija u digitalnom dobu
CEPROM
-
30/04/2019
0
INTERVJU Tomaš Bela (Denník N): Pretplate na onlajn medije neminovno dolaze i u Srbiju
Marko Nedeljković
-
26/12/2023
0
Poziv na obuku za biznis modele i monetizaciju sadržaja onlajn medija
CEPROM
-
01/12/2023
0
INTERVJU Veljko Lalić: „Velike priče” su sa više od 7000 pretplatnika već postale...
Marko Nedeljković
-
11/03/2024
0
Digitalna transformacija medija u Francuskoj: Inovacije, nove medijske forme i transformacija biznisa
CEPROM
-
31/01/2025
0
Preduzetničko novinarstvo
Naslovna
Preduzetničko novinarstvo
Najčitanije
Agresivne onlajn rasprave podstiču podele u društvu
19/10/2020
Marko Nedeljković: Transformacija medijskog biznisa u digitalnom dobu
01/06/2024
Kako mediji u Srbiji izveštavaju o deci: Nezainteresovano, negativno, senzacionalno
26/10/2018
Klik brži od pameti: Kako nas klikbejt naslovi varaju iz dana...
05/12/2021
Poziv novinarima i urednicima da učestvuju u istraživanju o upotrebi veštačke...
06/08/2025